Feedback og udtalelser fra forældre

 

Ida Søby har været så venlig, at skrive en tilbagemelding på sin søn Noahs forløb:

Noah startede til indlæringskinesiologi ved Marianne egentlig pga. hans problemer med læsningen. Men det har også ført så meget andet godt med sig. Læsningen er blevet meget nemmere og han har fået lysten og modet til at læse. Han er vokset en halv meter og er blevet meget mere moden. Noah har altid været lidt en “ klumpe dumpe’’, men det er han bestemt ikke mere. Nu kan han selv hælde fx saft op fra en kande, uden hver gang at vælte det hele. At spise med kniv og gaffel var også en by i Rusland, men det klarer han også til topkarakter i dag. De ting jeg her nævner, kan være små for nogen, men for Noah og os andre herhjemme, har det været så stort. Noah har fået så meget mere selvtillid og det er bare så fantastisk. Nu springer han ud, i næsten alle opgaver/gøremål med den indstilling, at han kan klare alt. Og, hvor er det bare fantastisk, som mor at se. Jeg er så taknemlig for, at Marianne fik Noah under sine vinger. Det har været sjovt at lave øvelserne hjemme, men også hårdt og udmattende for Noah, men når vi ser tilbage, så var det det hele værd. Tak for din hjælp Marianne.

Venlig hilsen Ida Søby

 

 

 

Lotte ( ikke hendes rigtige navn) en dejlig pige i 7. kl. testede jeg som heterolateral, så hun skulle ikke genmønstres. Lotte havde dog ikke kravlet som barn, men har i mange år dyrket en sportsgren, som kræver god koordination og mange krydsbevægelse. Lotte er en langsom læser og har haft ordblindevanskeligheder. Jeg testede Lotte til at have ubalance på sin øre-energi. Ubalancen var sandsynligvis, fordi Lotte var 'ørebarn' som lille.  Ubalance på øre-energien har hæmmet Lottes hukommelse, læseforståelse og generelle læring.  Jeg mødtes med Lotte to gange. Første gang skulle hun arbejde med forskellige øvelser hjemmet i 7 dage. Anden gang afbalancerer jeg et ar/en operation fra småbarnsalderen, som var noget traumatiserende.

Lotte oplever, hun er blevet bedre til at koncentrere sig. Mor oplever, at Lotte har betydelig mere ro på sig. På skemaet ses forandringen i tal.

 

 

 

 

Spørgeskema før og efter. 'Lotte' 7. kl.

Kristian ( ikke rigtige navn) er en super sød og dygtig dreng, men han har problemer med koncentration og opmærksomhed i skolen. Læsning og stavning udvikler sig langsomt. 

Kristian beskriver, hvordan han føler en uro i sin krop og udenfor sin krop.

Kristian er homolateral / ikke krydset over. Han bliver genmønstret og laver hjemmeøvelser hver dag i seks uger.

2. afbalancering:

Da jeg ser Kristian til 2. afbalancering møder jeg en dreng, der er mere åben og lys, han lader sig gladeligt teste. Han virker mere moden.

Mor fortæller, at hun synes, at Kristian har forandret sig. Han er generelt blevet mere rolig og hans humør er meget bedre. Familien oplever ham mere glad og smilende derhjemme. Kristian går nu velvilligt igang med lektielæsningen, dette påvirker alle i familien positivt.  

Kristian fortæller at uroen i og omkring hans krop er væk.

Kristian tester nu heterolateral, men har enkelte homolaterale muskler tilbage, som skal afbalanceres selvstændigt. Efter denne gang skal Kristian lave nogle andre hjemmeøvelser i 2,5 uge. 

På skemaet ses forandringer i tal.

 

 

 

 

 

Spørgeskema før og efter 'Kristian' 3.kl.